سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

حل مسائل و مشکلات با تحقق اقتصاد مقاومتی درعمل

امام جمعه موقت یزد گفت: با تحقق اقتصاد مقاومتی در عمل، بسیاری از مسائل و مشکلات در ابعاد مختلف در جامعه حل و فصل می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد ؛  حجت الاسلام سید جواد آیت اللهی گفت: با تحقق اقتصاد مقاومتی در عمل بسیاری ار مسائل و مشکلات در ابعاد مختلف در جامعه حل و فصل می شود بنابراین باید همگان برای تحقق آن وظایف خود را انجام دهند .

آیت اللهی امروز در خطبه های نمازجمعه شهر یزد با اشاره به اهمیت ولایت و رهبری در نظام اسلامی و نقش ولایت فقیه در انقلاب و نظام افزود: اقتدار و عزت ایران مدیون وجود رهبری آگاه در راس نظام و اطاعت مردم از ولایت فقیه است.
 
وی ادامه داد: مسئولان اجرایی در هر رده و مقامی که هستند باید همواره التزام عملی به اصل مترقی ولایت فقیه داشته باشند و ولایتمداری خود را در تمامی حالات در شرایط مختلف ابراز دارند.
 
امام جمعه موقت یزد به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی اشاره و از مردم و مسئولان اجرایی خواست با قدرت و درایت برای اجرایی شدن آن در سالجاری تلاش کنند.

امام جمعه موقت یزد گفت: مسئولان اجرایی و آحاد مردم باید در قول و عمل تابع مقام معظم رهبری باشند و برای تحقق اوامر معظم له با جدیت بکوشند.
 
وی با اشاره به اینکه مردم زیر فشار مسائل اقتصادی هستند و گرانی و سایر مشکلات را تحمل می کنند، راه برون رفت از وضعیت کنونی را یک حرکت جهادگونه و تلاش مضاعف در حوزه اقتصاد مقاومتی ذکر کرد.
 
امام جمعه موقت یزد اظهار داشت: مردم ایران بارها ولایتمداری و دلبستگی عمیق خود را به نظام و انقلاب اسلامی نشان داده اند و باید مسئولان برای حل مسائل مردم بیش از گذشته اقدام کنند .

آیت اللهی گفت: مردم در طول انقلاب اسلامی و در مراسم های شهدای گمنام در یزد و مناطق دیگر در روزهای اخیر سنگ تمام گذاشتند و ارادت خود را به مقام شامخ شهدا و ارزش های الهی نشان دادند .

امام جمعه موقت یزد به دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) و جشن های این ایام اشاره و در مورد زندگی و خصوصیات بارز آنها به تفصیل مطالبی بیان کرد .

آیت اللهی افزود: وظایف مردم ما در قبال انقلاب ، نظام ، خون شهدا و ارزش ها خیلی سنگین است و همه باید با جدیت وظایف انسانی و انقلابی خود را در قبال آنها به خوبی نشان دهند .

وی همچنین به اهمیت تقوای الهی و عمل به وظایف شرعی اشاره و راه سعادت را در گرو عمل به وظایفی ذکر کرد که خدا ، ائمه اطهار (ع) و قرآن مجید بر عهده تک تک افراد جامعه اسلامی گذاشته است.
 
انتهای پیام/ی
برچسب ها: نماز جمعه ، آیت اللهی ، یزد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.