سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت دفاع افغانستان سقوط بالگرد پاکستانی را بررسی می‌کند

سخنگوی وزارت دفاع ملی افغانستان اعلام کرد: هنوز معلوم نیست بالگردی که در ولایت لوگر سقوط کرده اجازه پرواز در آسمان افغانستان را داشته یا خیر.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، وزارت دفاع ملی افغانستان تأیید کرده است که به یک بالگرد پاکستان برای پرواز از فراز قلمرو افغانستان اجازه داده بود اما به گفته این وزارت، تا هنوز معلوم نیست که بالگردی که در ولایت لوگر سقوط کرد شامل این تصمیم بوده است یا خیر.

دولت وزیری، سخنگوی وزارت دفاع ملی، در این باره به روز جمعه گفت که بررسی‌ها را آغاز کرده‌اند که آیا این همان بالگردی است که قرار بود برای ترمیم به یکی ازکشورهای آسیای میانه برود یانه.

درهمین حال سفارت پاکستان در کابل می‌گوید که یک بالگرد باربری دولت محلی ایالت پنجاب در ولسوالی ازره ولایت لوگر سقوط کرده است.

اختر منیر، سخنگوی سفارت پاکستان در کابل، اظهار داشت که این بالگرد از نوع ام آی-۱۷ که برای عملیات نگهداری و بازبینی به روسیه پرواز کرده بود در لوگر سقوط کرده است.

وی هرچند بیان داشت که برای پرواز این هواپیما بر فراز خاک افغانستان از کابل اجازه گرفته شده بود.

طلوع نوشت: مقام‌های پاکستانی گفته اند که این هواپیما شش سرنشین داشت و یکی از آنان یک انجینر روس بود و آنان از سوی طالبان گروگان گرفته شده اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.