سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

ایستادگی،بصیرت و هوشیاری در مقابل نقشه‌های دشمنان

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در مسیر انقلاب اسلامی باید هوشیار و با بصیرت به وظیفه خود عمل کرد تا موجب رهایی کشورهای منطقه نیز شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،  ازساری ،سردار سرلشکر مصطفی ایزدی صبح امروز در همایش یاد یاران و یادواره شهدای مریوان و شمال کشور با حضور استان‌های مازندران، گیلان، گلستان و کردستان در اردوگاه هفتم تیرگفت : باید توجه داشته باشیم که دشمن بیدار است و حرکت می‌کند و نقشه‌ها و طرح‌هایی برای خاموش کردن نور انقلاب اسلامی دارد که خداوند نور انقلاب را افزایش خواهد داد و خود دشمن نیز اذعان دارد که انقلاب به پیش رفته است.

ایزدی با بیان اینکه در مسیر انقلاب اسلامی باید هوشیار و با بصیرت باشیم و به وظیفه خود عمل کنیم، تصریح کرد: باید فضای مناسبی به‌وجود آوریم که در شکوفایی بیشتر کشور تأثیر داشته باشد و موجب رهایی کشورهای منطقه نیز شود.

وی با بیان اینکه شهدا ذخایر عالم بقا هستندافزود: این شهدا بر عهد و پیمان خود با خدای‌شان استوار ایستادند و راه حسین بن علی(ع) را زنده کردند و خداوند توفیق داد تا در محضر شهدای بزرگوار باشیم

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: دشمن در تلاش است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را مخدوش کند و با توجه به اینکه در منطقه جنگ‌های نیابتی به‌وجود آورده در داخل نیز در تلاش است تا جنگ نیابتی ایجاد کند.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.