سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تجلیل برگزیدگان جشنواره ملی جلوه های رضوی در اصفهان

همزمان با دهه کرامت ، یازدهمین جشنواره ملی جلوه‌های رضوی در هنرهای سنتی نگارگری در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار و از برترین ها تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این آیین با قرائت پیام وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به این جشنواره گفت: از 198 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ، 98 اثر پذیرفته شد که پس از داوری 84 اثر برای ارائه در نمایشگاه جلوه های رضوی در موزه هنرهای معاصر اصفهان انتخاب و 15 اثر هم برگزیده شد.
حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی افزود: در رشته طراحی نقوش سنتی هیچ اثری از نظر هیات داوران حایز رتبه اول نشد و پیمان مهدوی  و ثنا مبشری هر دو از اصفهان به ترتیب دوم وسوم ودر رشته گل و مرغ هم بدون رتبه نخست، نفیسه لعلی از اصفهان دوم و سمیه آتشی چوان از تبریز به طور مشترک دوم و  حنانه سادات حنانی از کاشان و علی فتاحی از اصفهان هم هر دو سوم شدند.
وی گفت: در رشته تذهیب هم  سوده سادات رضویه از کاشان رتبه نخست ،  عطیه کاظمی از اصفهان رتبه دوم  و معصومه کلهری از کرمانشاه و بهاره آگوش از تهران هم به طور مشترک رتبه سوم این جشنواره را از آن خود کردند.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: در رشته نگارگری این جشنواره بدون رتبه نخست،  هادی فقیهی از تهران دوم و مائده عبدالهی از اصفهان سوم همچنین در رشته تشعییر هم آرزو حسینی قه فخری و  امیررضا صفایی تخت فولادی از اصفهان به ترتیب اول ودوم و زهرا اسدی از تهران هم سوم شد.
حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی افزود: در رشته طراحی نگارگری از نظر هیات داوران هیچ اثری حایز رتبه نشد.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.