سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

خارستان ،جهانی می شود

رییس حوزه هنری استان کرمان گفت: پیشنهاد هایی برای برگزاری جشنواره طنز خارستان در سطح مردمی ، ملی و جهانی داده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ششمین جشنواره استانی طنز کرمان با عنوان خارستان با تجلیل از بزرگان استانی این عرصه ، به کار خود در دانشگاه فرهنگیان استان کرمان پایان داد.
احمدی مسئول برگزاری جشنواره گفت: این جشنواره برای شناسایی آموزش و پرورش و تقدیر از طنز پردازان برگزار شد که امسال ششمین دوره آن است.
وی افزود: فرخوان جشنواره در چهار رشته ی شعر طنز، نثر طنز ، داستان کوتاه طنز و پژوهش بود.
احمدی خاطرنشان کرد: 268 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که از بین این تعداد اثر در این جشنواره 16 نفر مورد تقدیر قرار می گیرند.
در این مراسم آقای ملکی رییس حوزه هنری استان کرمان با اشاره به اینکه در این جشنواره سه پیشنهاد داده شده گفت: این جشنواره در سطح مردمی ، ملی و جهانی پیشنهاد داده شد.
وی افزود: موضوعاتی قابل بحث شامل تشریفات و تجملات عزا و عروسی ،کاغذ بازی اداری که با وجود رایانه ها درادارات باز هم شکل خوبی ندارند و در بحث داعش که تک تک حروف این کلمه جای خنده تلخ دارد.
ملکی خاطرنشان کرد: در حوزه پژوهش پیشنهاد داده شد تا شرکت کنندگان در خصوص رفتار و گفتار دلنشین و ملیح علمای دین و شخصیت های علمی جستجو و آن ها را در اختیار جامعه قرار دهند تا الگو شود.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.