سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضرت فاطمه معصومه (س) در روز قیامت شفیع همه شیعیان است

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ذی القعده روز اربعین پاکدامنی است و همگان موظفند این روز مهم را قدر بدانند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا فقیهی رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در مراسم میلاد حضرت معصومه (س) که با حضور 200 نفر از دختران اعزامی به کربلای معلابرگزار شد، گفت: ضمن تبریک این روز گرامی به همه دختران سرزمین سبز اسلامی‌مان، امیدواریم این نامگذاری، منشأ ارزشمندی برای توجه، تفکر، تصمیم سازی و اقدامات پرخیر و پربرکت برای این بخش مهم و سرنوشت ساز از جامعه باشد.

وی افزود:حضرت معصومه(س)، شیعه ای کامل و عارف به مقام ائمه است و صلاحیتش در حفظ اسرار سنگین ولایت، تأیید شده است. اهل بیت(ع)، او را نه فقط به عنوان شیعه ای کامل، واصل و عارف به شأن و مقام ائمه، بلکه جان خود، شبیه خود و کسی که شناخت او بر دیگر شیعیان واجب است، معرفی کرده و این بانو را در روز قیامت شفیع همه شیعیان دانسته اند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: حضرت معصومه (س)، دارای طهارت روح و کمالات معنوی بالایی بودند، به گونه ای که به زائرانش وعده بهشت داده شده است.

فقیهی یادآورشد: شما از میان 93 هزار دانشجو انتخاب شدید و مهم تر این است که روز اول ذی القعده در کربلا هستید و امیدوارم در این روزها از حضرت معصومه درس بگیریم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.