سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهقی: خانزاده تیم را مقابل سایپا همراهی نمی کند

مدیرتیم فوتبال مشهد گفت: محمدرضا خانزاده در بازی فردا مقابل سایپا غایب خواهد بود.

رضارهقی در گفت و گو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مصدومیت محمدرضا خانزاده اظهارکرد: خانزاده به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند در بازی هفته سوم لیگ شانزدهم مقابل سایپا به میدان برود.
 
 وی تصریح کرد: مصدومیت این بازیکن جدی نیست و به احتمال قوی می تواند تیم را در هفته چهارم لیگ برتر مقابل فولاد همراهی کند.
 
مدیر تیم فوتبال مشهد درباره بازی فردا با سایپا گفت: تیم در وضعیت خوبی قراردارد و با توجه به قرعه مناسبی که در ابتدای لیگ شانزدهم نصیب تیم ما شد، در بازی مقابل سایپا هم میزبان هستیم سعی داریم از امتیازات خانگی خودمان به نحو احسن استفاده ببریم و تمام این دیدارها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
 
رهقی درخصوص هماهنگی تیم سیاه جامگان گفت: با توجه به اینکه نزدیک به 20بازیکن در فصل نقل و انتقالات به تیم سیاه جامگان اضافه شده است و زمان کمی برای هماهنگی نفرات قدیم و جدید تیم وجود داشت در دو هفته اول لیگ نتوانستیم در مقابل حریفان خوب ظاهر شویم اما به طور حتم در دیدار فردا مقابل سایپا هماهنگی بهتری بین بازیکنان خواهیم داشت.
 
وی تصریح کرد: بعد از هر بازی جلسه ای را با گروه آنالیز برگزار می کنیم نقاط ضعف و قوت خودمان را به بازیکنان گوشزد می کنیم تا دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکنند.

مدیر تیم فوتبال مشهد در پایان خاطر نشان کرد : امیدوارم با درایت کادر فنی بتوانیم دیدار مقابل سایپا را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.