سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست مفتی اعظم سعودی برای کمک مالی به متجاوزان به یمن بمنظور انجام وظیفه مقدسشان!

شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل شیخ در ادامه فتواهای جنجال‌برانگیزش، خواستار کمک مالی مردم عربستان به ارتش برای ادامه حملات ددمنشانه به یمن و کشتار مردم بی‌گناه این کشور شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بخش فارسی پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، مفتی اعظم عربستان خواستار کمک مالی مردم به دولت و ارتش این کشور برای ادامه حملات متجاوزانه به یمن شده است.  
 
شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل شیخ مدعی شد نیروهایی که در مناطق مرزی نجران، عسیر و جیزان در جنوب غرب عربستان مستقر هستند، مشغول انجام «وظیفه مقدس» هستند. وی از مردم عربستان خواست برای این نیروها کمک مالی جمع آوری کنند.
 
این مفتی وهابی به صدور فتواهای جنجال برانگیز شهرت دارد. آل شیخ در ماه ژوئن (خرداد) همه نیروهایی را که در جنگ علیه یمن مشغول هستند، از انجام فریضه دینی روزه داری در ماه مبارک رمضان معاف کرد.
 
عربستان سعودی از فروردین 1394 حملات خود به یمن را آغاز کرده است. در این حملات هزاران نفر از مردم یمن کشته و زخمی شده و بسیاری از زیرساخت‌های این کشور فقیر عربی از جمله تعداد زیادی بیمارستان، مدرسه و کارخانه تخریب شده است.
 
فتواهای صادر شده این مفتی سعودی بر مبنای وهابیت است که به شدت با اصول اسلام در تناقض می‌باشد. خصوصیت و ویژگی اصلی ایدئولوژی وهابیت، تکفیر است که در اقدامات خشونت بار گروه‌های تندرویی نظیر داعش نمود پیدا کرده است.
 



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۰۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
این بی عقل شما باور نکنید این جنگ مقدس نیست جنایت است
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
آقای عبدالله الله آل شیخ ، از کی تا حالا کشتار مردم بیگناه مسلمان یمن انجام وظیفه مقدسی مثل جهاد با کفار شده است ؟!!!!!
و از کی تا حالا دوستی و اخوت با آل صهیون برخلاف نص صریح قران کریم که آنها را خطرناک ترین دسمنان اسلام می پندارد ، وظیفه مقدسی شده است ؟!!!!
آقای ال شیخ ، متاسفانه شما مفتی صهیونیست ها هستی !
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
یک مسلمان پیدا بشه واین کور پچل وهابیرا به اجدادش ابولهب در چاه ویل ملحق کند مرگ برآل سگ(سعود)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
ال سگ...