سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت حمایت از سازمانهای مردم نهاد در حوزه سلامت

مدیرکل سازمانهای مردم نهاد وزارت بهداشت درمان حفظ ساختار قانونمند و مستقل وبه دوراز وابستگی سیاسی و پایبند به ارزش های اجتماعی را برای رفاه عموم ضروری دانست .

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دکترمصطفی جمالی درنشست سازمانهای مردم نهاد حوزه سلامت مرکز بهداشت آذربایجان شرقی با اشاره به خودجوش بودن سازمانهای مردم نهاد افزود: در ایران برای هر ده هزار نفر1سازمان مردم نهاد وجود دارد که این آمار از استاندارد های دنیا کمتر است.
وی مهم ترین رکن سازمان های مردم نهاد را رونق اقتصادی پویایی زندگی پایداری محیط زیست و عدالت اجتماعی دانست و افزود : سازمانهای مردم نهاد مهمترین توسعه پایدار هزاره سوم است و اگر این نهادها شفاف باشند مردم به آنها اعتماد خواهند کرد .
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در این نشست با تاکید بر احیاء سلامت از آن به عنوان امنیت یاد کرد که اگر درتامین سلامت جامعه مردم با وزارت بهداشت همکاری کنند رفع بسیاری از مشکلات را می توان شاهد بود.
دکترطاها اقدام با بیان ظرفیت های سازمانهای مردم نهاد آذربایجان شرقی بر استفاده از این ظرفیت ها تاکید کرد .
استوارآذر مدیر کل امور اجتماعی استانداری نیز در این جلسه گفت : 600سازمان مردم نهاد در استان فعال هستند و در صورت قانونی بودن می توان از آنها بهینه استفاده کرد .
دکترتبریزی رییس مرکز بهداشت آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از تبلیغات دخانیات در رسانه ها انتقاد کرد.

انتهای پیام/ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.