سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

برگزاری سیزدهمين دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی

سیزدهمين دوره مسابقات قرآن و عترت ويژه كاركنان و خانواد هاي سازمان صدا و سيما همزمان با سراسر کشور در مرکز اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،نخستین مرحله ، سیزدهمين دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) با حضور داوران راس ساعت 30 : 8 دقیقه در دو بخش برادران و خواهران در صداوسمای مرکز اصفهان برگزار شد.

در این مسابقات 12 داوطلب زن و مرد در بخش کتبی با موضوع مفاهیم قرآنی و 9 نفر هم در بخش های قرائت ، حفظ ، ترتیل به رقابت پرداختند.
در پايان اين مرحله از مسابقات در رشته قرائت آقاي مهدی گیاهچین با كسب 20/81 امتیاز رتبه اول ، آقای محمد حسین کاظمیان با کسب 81 امتیاز رتبه دوم و آقای سید حسین صهری با کسب 50/62 رتبه سوم را کسب کرد.
همچنین در بخش خواهران در رشته حفظ 5 جزء خانم زینب محمدنژاد با کسب 50/93 امتیاز رتبه اول و خانم راضیه صادقی با کسب 75/91 امتیاز رتبه دوم و در رشته حفظ سوره یاسین خانم مریم السادات میر حسینی با کسب 91 امتیاز رتبه اول ، خانم فاطمه هاشمی طاهری با کسب 75/87 رتبه دوم و خانم مریم صادقی با کسب 50/68 امتیاز رتبه سوم را کسب کرد و به مرحله بعد راه یافتند.
گفتنی است پس از برگزاري مرحله اول اين رقابت ها ، در مرحله دوم شركت كنندگان به صورت غير حضوري به سوالات داوران در باره موضوعات مختلف قرآني پاسخ خواهند گفت و برگزيدگان اين مرحله در ايام هفته وحدت و ولادت باسعادت نبي مكرم اسلام(ص) در مرحله نهايي و اختتاميه اين مسابقات معرفي خواهند شد و از همكاران حافظ كل قرآن كريم و پديد آورندگان آثار قرآني نظير پايان نامه،مقاله ، تحقيق، طرح هاي پژوهشي و صاحبان اثرتأليفي و ترجمه درحوزه قرآن كريم قدرداني مي شود .
اين مسابقات به همت اداره امور فرهنگي اداره كل روابط عمومي رسانه ملي برگزار مي شود.



انتهای پیام/م



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.