سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

اجرای طرح ملی زیست ‌فناوری دانش ‌آموزی در مازندران

طرح ملی زیست فناوری دانش‌آموزی در ۲۲ پژوهش ‌سرای مازندران اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس پژوهشکده انستیتوپاستور شمال کشور در بازدید رئیس گروه آموزش و ترویج ستاد توسعه زیست ‌فناوری معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری از مرکز انستیتوپاستور پژوهشکده شمال کشور با اشاره به اجرای طرح زیست‌فناوری دانش‌آموزی این طرح را به عنوان نظام ملی تلقی کرد و گفت: در رایزنی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها شهرستان آمل پایلوت زیست‌فناوری دانش‌آموزی مازندران با هدف ترویج تولید محتوا و آموزش زیست‌فناوری مطابق و الگوی ارائه شده که از سوی ستاد توسعه زیست‌فناوری مشخص شد.

محسن آسوری افزود: در آغاز اجرای طرح با تلاش پژوهش ‌سراها محدوده طرح انتخاب و معرفی شد که از 22 پژوهش‌ سرای دانش‌آموزی مازندران برای اجرای این طرح دعوت به عمل آمده و فرآیند آموزشی برای آنها فراهم شد.

وی افزود: در این طرح 9 مدرسه از شهرستان آمل به عنوان مدارس معین در طرح انتخاب شدند و تعیین مدرسان و آموزش آنها نیز متناسب با اهداف ستاد توسعه زیست‌فناوری با تاکید بر آموزش خلاقیت‌محور گام برداشته شد که با مطالب انگیزه‌بخش و مؤثر در تربیت مدرسان طی دو فاز حرکت انجام شد.

آسوری با اشاره به معرفی 70 معلم مازندران در فاز نخست آموزش از شناسایی معلمان علاقمند به امور پژوهشی مطرح و عنوان کرد: این افراد برای ترویج و تبلیغ زیست‌ فناوری معرفی شدند.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.