سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک آشوری به مناسبت المپیکی شدن کاراته

کاندید انتخابات ریاست فدراسیون کاراته با انتشار متنی المپیکی شدن کاراته را به جامعه ورزش تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پس از خبر قطعیت حضور کاراته این رشته مدال آور و پرطرفدار در المپیک 2020 محسن آشوری که از نامزدهای جدی انتخابات ریاست فدراسیون کاراته است، با انتشار پیامی این اتفاق را تبریک گفت.


در متن این نوشته آمده است: 
 
جامعه‌ی بزرگ، شریف و افتخارآفرینِ کاراته ایران؛

لحظه‌ی تاریخی و به یادماندنیِ ورودِ کاراته به بزرگترین رویدادِ ورزشی جهان (المپیک)، موجی از شادی و سرور را در میان اهالیِ پُرشمارِ این رشته‌ی ورزشی در سرتاسرِ جهان ایجاد کرد و کاراته، این هنرِ اصیل و انسان‌ساز را در جایگاهِ واقعی‌أش که همانا حضور در بزرگترین و معتبرترین رویدادِ ورزشی جهان باشد، قرار داد.
 
اینجانب به عنوان یکی از خدمتگزاران جامعه‌ی بزرگ و همیشه سرافرازِ کاراته‌ی ایران، این پیروزی عظیم و تاریخی را به فرد فردِ این خانواده‌ی پرافتخار، شادباش گفته و از هم‌اکنون، حلاوتِ فتح سکوهای قهرمانی را توسطِ جوانان غیور و سلحشورِ کاراته‌ی کشورمان در المپیک 2020 احساس می‌کنم. احساسِ شیرین، غرورآفرین و لذت‌بخشی که یقینا با اتحاد و همدلیِ خانواده‌ی هُشیار و سرافرازِ کاراته‌ی ایران و نیز با برنامه‌ریزی‌های دقیق، اصولی و هدفمندِ مسئولان ورزشِ کشور، در المپیکِ2020 تحقق خواهد یافت که این آرزوی فرد فردِ جامعه‌ی بزرگ، شریف و همیشه قهرمانِ کاراته‌ی ایران است.

ارادتمند و خادم همیشگیِ جامعه کاراته ایران

محسن آشوری

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.