سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

راه اندازی سامانه تهک دریایی

سامانه تهک دریایی در مازندران راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل مرکز علم جوی و اقیانوسی سازمان هواشناسی کشور در جلسه هماهنگی برنامه ملی توسعه هواشناسی کاربردی در بخش دریا گفت: در مسیر کاربردی شدن هواشناسی، با توجه به اهمیت و پرکاربربودن بخش دریایی، تهک دریایی در مازندران راه اندازی شد.

لایقی با بیان اینکه ضریب نفوذ هواشناسی در جامعه به نوعی تمام اقشار را در برمی‌‌گیرد، افزود: سال‌ها است از طریق رسانه‌ های نوشتاری، گفتاری و تصویری ارتباط یک سویه با کاربر نهایی داشتیم و در راستای دوسویه شدن این ارتباط اقدام به راه ‌اندازی سامانه تهک کردیم.

وی گفت: در مسیر کاربردی شدن هواشناسی، با توجه به اهمیت و پرکاربربودن بخش دریایی، تهک دریایی در مازندران راه اندازی شد تا کاربران این حوزه به ‌صورت مستقیم با هواشناسی ارتباط داشته باشند و به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مدیرکل مرکز علم جوی و اقیانوسی سازمان هواشناسی کشور افزود: مازندران از استان‌های پیشرو درتهک دریایی است که به خوبی در این زمینه فعال هستند و امیدوارم با افزایش تعداد کاربران در این حوزه به اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.