سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ام.آر.آی بیمارستان مفتح ورامین به زودی راه‌اندازی می‌شود

رییس بیمارستان مفتح ورامین گفت: با تامین اعتبارات از سوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یک دستگاه ام.آر.آی برای بیمارستان خریداری شده که در حال نصب و راه اندازی است.

جواد نورالهی رییس بیمارستان مفتح ورامین در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت‌: شهرستان ورامین دارای دو بیمارستان مفتح و 15 خرداد است که به حدود 750 هزار نفر جمعیت این شهرستان خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه این بیمارستان 110 تخت فعال دارد افزود: این مرکز درمانی نیازمند توسعه است که وزارت بهداشت پروژه 226 تخت خوابی این بیمارستان را مصوب کرده که منتظر پیش‌بینی بودجه این پروژه در لایحه بودجه هستیم.

نورالهی به اقدامات در حال ساخت در این بیمارستان اشاره و عنوان کرد: کلینیک ویژه فعلی این مرکز فرسوده است و خیلی از تخصص‌ها را ندارد بنابراین برای رفع این مشکل کلینیک ویژه جدیدی در متراژ 2هزارو 400متر مربع در 4طبقه در حال ساخت است که امیدواریم تا قبل از22 بهمن ماه امسال به اتمام برسد.

رییس بیمارستان مفتح ورامین ادامه داد: در راستا ارتقا ارائه خدمات به مردم این شهرستان یک دستگاه ام.آر.آی با تامین اعتبارات خریداری شده و در حال نصب است که در تلاش هستیم که هرچه زودتر راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.