سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

لزوم ساماندهی محورهای ارتباطی شهرستان اشنویه

ساماندهی محورهای ارتباطی اشنویه، ارومیه و نقده منطقه را از بن بست خارج می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، فرماندار شهرستان اشنویه گفت: احداث جاده ارومیه به اشنویه و اشنویه به نقده از اولویت‌ها و مطالبات مردم این شهرستانهاست و اتمام آن سبب خارج شدن این شهرستان از بن‌بست می‌شود.

اسعد خضری افزود، جاده ارومیه به اشنویه از مهم‌ترین جاده‌های این شهرستان است که موجب سهولت اتصال این شهرستان به مرکز استان می‌شود.

فرمانداراشنویه با بیان اینکه برای احداث این جاده 55 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: در حال حاضر خاکبرداری 370 هزار متر مکعب از جاده ارومیه-اشنویه از گردنه مشرف به شهر انجام گرفته و 6 کلیومتر از این جاده برای آسفالت، زیرسازی شده است.

فرماندار شهرستان اشنویه گفت: جاده مهم دیگر منطقه، مسیر اشنویه به نقده است که از ورودی اشنویه عملیات احداث آن به طول 8 کیلومتر انجام شده و در صورت تخصیص اعتبار 5 کیلومتر از مسیر نیز استانداردسازی می‌شود.

خضری تصریح کرد: به غیر از چند راه روستایی که نیاز به آسفالت دارند وضعیت دیگر جاده‌های روستایی شهرستان اشنویه نیز از وضعیت قابل قبولی برخوردار است به طوری که از نظر رتبه‌بندی در مراتب نخست جاده‌های روستایی استان واقع شده است.

انتهای پیام/

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.