سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

حمل قطعات صنعتی یا جابجایی موادمخدر

۳۳۴ کیلو انواع موادمخدر در یزد کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد از کشف ۲۱۱ کیلوگرم تریاک و ۱۲۳ کیلوگرم حشیش توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان خبر داد.

سرهنگ محمدحسین ستوده‌نیاگفت: ماموران هنگام گشت‌ زنی و کنترل محورهای مواصلا تی یک دستگاه تریلی "دانگ فنگ" را که با محموله قطعات صنعتی از جنوب کشور عازم تهران بود برای بازرسی متوقف کردند.

  ستوده‌نیاافزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این تریلی 334 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 211 کیلوگرم تریاک و 123 کیلوگرم حشیش را کشف و دو متهم را نیز در این راستا دستگیر کردند.

وی گفت: قاچاقچیان ضمن بارگیری و جاسازی کردن این موادافیونی در خودرو قصد انتقال آن به پایتخت را داشتند که توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر جدیت نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر و قاچاق آن عنوان کرد: قاچاق مواد مخدر علاوه بر اینکه بر اقتصاد کشور لطمه وارد می‌کند به سلامت جامعه به ویژه جوانان هم آسیب می‌زند که باید به صورت جدی و با مشارکت مردم و دستگاه‌ها جلوی این پدیده شوم را گرفت.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.