سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

انعقاد تفاهمنامه ۱۳۰ میلیاردریالی منطقه آزاداروند وشهرداری آبادان

تفاهمنامه ۱۳۰ میلیاردریالی منطقه آزاداروند وشهرداری آبادان منعقد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این تفاهمنامه در جهت تکمیل زیرساختها و توسعه خدمات شهری و عمرانی آبادان منعقد شده است.

موعود شمخانی با اشاره به سیر صعودی و روند رو به رشد فعالیتهای عمرانی در منطقه افزود: در تفاهمنامه منعقد شده با شهرداری آبادان انجام امور تکمیلی و توسعه ای در بحث زیر ساختها و عمران شهری در دو فاز به انجام می رسد.

به گفته معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، در فاز نخست ۵۰ میلیارد ریال و برای فاز دوم ۸۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی و تخصیص یافته است.

وی  با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد اروند به تنهایی قادر به انجام تمامی مسئولیت ها و فعالیتهای اجرایی نیست، گفت: برای دستیابی به نقطه مطلوب براساس شاخص ها و معیارهای استاندارد شهری، به  همفکری، همگرایی و عزم جدی تمامی ارگانها، نهادهای دولتی و اجرایی منطقه نیاز داریم.

شمخانی با اشاره به وجود ظرفیت چهار نماینده منطقه در مجلس شورای اسلامی افزود: امید می رود تا با تلاش وهمت مضاعف و همه جانبه در مسیر پیشرفت و آبادانی منطقه آزاد اروند پیش برویم و شاهد رونق و رشد روز افزون رویدادهای عمرانی و زیرساخت های شهری آبادان و خرمشهر باشیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.