سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

استقرار 5 دستگاه ماشین آتش‌نشانی در شهرک‌های صنعتی لرستان

5دستگاه ماشین آتش‌نشانی به همراه ایستگاه در شهرک‌های صنعتی لرستان مستقر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ دوره آموزشی اورژانس و کمکهای اولیه برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی لرستان به صورت یک‌روزه برگزار شد.
 
این دوره آموزشی با حضور صنعتگران مستقر در شهرکها، در مرکز کسب و کار شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد و با همکاری مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان برای بالا بردن سطح آگاهی واحدهای صنعتی در زمینه کمکهای اولیه و فوریت های پزشکی انجام گرفت.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان هدف از برگزاری این دوره را ارتقای وضعیت ایمنی و بهداشت در شهرکها و نواحی صنعتی دانست و اظهار داشت: ما علاوه بر اهمیت دادن به بحث حریق و پایگاه‌ آتش‌نشانی و ایجاد پایگاه‌ ۱۱۵ و مرکز فوریت‌های پزشکی، اقدام به افزایش و ارتقای دانش و تجارب ایمنی صنعتگران با برگزاری این گونه دوره ها کرده‌ایم.
 
فرزاد محمدی بیان کرد: در این دوره از هر واحد صنعتی مستقر در شهرک یک نفر به‌عنوان نماینده امدادگران، در دوره آموزشی کمک‌های اولیه و آشنایی با موارد حوادث مرتبط با کار  که توسط مرکز ۱۱۵ به صورت رایگان برگزار شد شرکت کردند.
 
وی اظهار داشت: تاکنون اگر عارضه و آسیبی در واحدهای صنعتی به کارگر وارد می شد و دارای قید فوریت و حیاتی بود زمان رسیدن اورژانس و نیروهای امداد تا محل یعنی از داخل شهر تا شهرک صنعتی طولانی بود و گاهی هم دیر می شد که با رایزنی ها و پیگیری های به عمل آمده توانستیم این مشکل را به حداقل برسانیم.
 
 محمدی گفت: تاکنون ۵ دستگاه ماشین آتش نشانی به همراه ایستگاه در شهرکها مستقر کرده ایم که در صدد هستیم همه شهرکها نیز به ماشین آتش نشانی و ایستگاه آن و همچنین پایگاه اورژانس ۱۱۵ مجهز شوند.
انتهای پیام/ا
   
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.