سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهشتیان: اسکی ورزشی تکنولوژیک است/نیازمند تجهیزات روز دنیا هستیم

غلام رضا بهشتیان رییس هیئت اسکی استان قزوین گفت: با وجود تجهیزات به روز اسکی می توانیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

غلام رضا بهشتیان رییس هیئت اسکی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: یکی از اقداماتی که باید در اولویت کاری فدراسیون اسکی قرار بگیرد، جامع نمودن برنامه های راهبردی و کاربردی اسکی در سراسر کشور و تعمیم آن به همه استان هایی که شرایط فعالیت در این رشته را دارند.


وی افزود می توان با گسترش رشته جدید اسکی که نیازی به برف ندارد در استان هایی که فاقد برف هستند نیز اسکی را رواج داد.


بهشتیان ادامه داد با وجود یک نگاه جامع و گسترده می توان اسکی را از شرایطی فعلی خود به جایگاه اصلی اش رساند. امیدورام با حضور ریاست جدید فدراسیون شاهد رشد و شکوفایی اسکی باشیم و در صحنه های جهانی و بین المللی درخشش داشته باشیم.


رییس هیئت اسکی استان قزوین درباره وضعیت پیست ها در شهرستان ها خاطر نشان کرد اکثر پیست ها از نظر سخت افزاری به نگاه ویژه نیاز دارد. ورزش اسکی یک ورزش تکنولوژیک است ولازم است  تجهیزات آن در بخش البسه، لوازم نگهداری پیست، پیست کوب ها، بالابرها و ... به روز باشد. در این صورت است که می توانیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.


وی درباره همگانی کردن اسکی تصریح کرد در مسئله همگانی کردن باید به مسائلی توجه کرد تا همه مردم بتوانند از موهبت های الهی مانند برف و طبیعت بکر استان ها استفاده نمایند. امیوارم در فدراسیون جدید تمهیداتی برای همگانی کردن این رشته اندیشیده شود.


 


انتهای پیام/


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.