سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اجرای برنامه "در شعاع خورشید" در 18 استان کشور

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی از اجرای طرح "در شعاع خورشید" در 109 شهر و 196 روستای کشور همزمان با دهه کرامت رضوی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی با بیان این مطلب گفت: طرح "در شعاع خورشید" از برنامه های مدیریت تبلیغات اسلامی در دهه کرامت رضوی است که در شهرهای دارای موقوفه آستان قدس رضوی برگزار می شود .

وی عنوان کرد: خادمان با اهدای بسته های متبرک و اجرای برنامه های ویژه میلاد در جمع مردم ولایت مدار ایران اسلامی و در روستاهای موقوفه ای آستان قدس رضوی حضور می یابند که در سال جاری پیش بینی می شود این طرح در 18 استان از جمله 109 شهر و 196 روستا برگزار شود.

حسینی ادامه داد: بر اساس سند چشم انداز آستان قدس رضوی این طرح در قالب برنامه های پنج ساله اول ویژه روستاهای صددرصد موقوفه، پنج ساله دوم ویژه روستاهای 50درصد موقوفه و در پنج ساله سوم در روستاهای کمتر از 50درصد برگزار می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز "در شعاع خورشید" در سال های گذشته افزود: خوشبختانه این طرح با استقبال گسترده و مشارکت خوب مردم در شهرها و روستاهای کشور همراه بوده است.

وی تاکید و توجه بیشتر بر مشارکت های مردمی، حضور و اعزام خدام و یک روحانی به روستاها و شهرها، برگزاری برنامه های فرهنگی در شهرها و روستاهای موقوفه را از جمله نکاتی برشمرد که باید در اجرای طرح"در شعاع خورشید" مورد توجه قرار گیرد.

حسینی با بیان اینکه مشارکت مردم و افراد محلی می تواند در هر چه بهتر برگزار کردن برنامه ها موثر واقع شود، افزود:‌ برگزاری جشن، مسابقه و برنامه های محلی از دیگر مواردی است که می تواند مشارکت مردم را در بر داشته باشد.

انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.