سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

قطعی بودن انتقال زمین‌های «تانک فارم» آبادان

انتقال زمین‌های «تانک فارم» آبادان قطعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مراحل اداری انتقال زمین‌های تانک فارم انجام شده و انتقال قطعی است.

غلامرضا شرفی در خصوص آخرین وضعیت مالکیت زمین‌های تانک فارم که در گذشته متعلق به مجموعه نفت و مخازن سوخت بود، افزود: مجموعه نفت همچنان در خصوص زمین‌های تانک فارم ادعای خود را دارد.

وی گفت: حوزه نفت جدیداً نیز کارها و پروژه‌های جدیدی را در دست اقدام دارد و در صورت نیاز ممکن است ادعا بر مالکیت این اراضی را تشدید کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری مسؤولان نفت در این خصوص، افزود: این موضوع در غالب گلایه از سوی مسؤولان نفت ابراز شده است اما مراحل اداری انتقال این زمین‌ها انجام شده و انتقال قطعی است.

شرفی گفت: بخشی از این زمین‌ها به شهرستان واگذار خواهد شد و بخشی از آن نیز به موضوع گمرک و بندر آبادان اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: موضوع تانک فارم و موادی که در طول جنگ تحمیلی و پیش از آن به صورت سوخته در خود جای داده است، بهره‌برداری از خاک آن را به صورت یک منطقه امن و ایمن را نخواهد داد تا بتوان به صورت قطعی در خصوص آن نتیجه‌ای گرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بحث گمرک، اسکله‌های درون سرزمین و فضای سبز از جمله مواردی است که در خصوص آن مذاکراتی شده، اما تا کنون به عملیاتی شدن موضوع منجر نشده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.