سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

احداث نیروگاه سیکل ترکیبی در حمیدیه

فرماندار حمیدیه ازاحداث نیروگاه سیکل ترکیبی یک‌هزار مگاواتی با برآورد اعتبار یک‌ و نیم میلیارد دلار دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا سعیدی‌نیا گفت: در راستای مصوبه شورای اقتصاد کشور، تولید برق با ظرفیت 5هزار مگاوات در کشور با سرمایه گذاری خارجی به انجام می‌رسد.

فرماندار شهرستان حمیدیه با بیان اینکه با پیگیری‌های نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی و شخص استاندار مقرر شد این نیروگاه در ورودی شهرستان حمیدیه روبروی روستای دهکده احداث شود تصریح کرد: این نیروگاه در زمینی به مساحت 50 هکتار  و ایجاد زیر ساخت‌هایی مانند گاز، برق و آب در کنار آن احداث می‌شود.

وی تاکید کرد: با راه‌اندازی نیروگاه سیکل ترکیبی یک‌هزار مگاواتی در شهرستان حمیدیه تمام روستاها و مناطق مجاور حمیدیه از نعمت برق برخوردار می‌شوند.

سعیدی ‌نیا توضیح داد: بر اساس تعهدات وزارت نیرو، در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان مجلس و سرمایه گذار خارجی برگزار شد مقرر شد ظرف مدت 6ماه مطالعات، کارهای مقدماتی و تمام موارد مورد نظر سرمایه گذار خارجی برای اجرای پروژه انجام شود.

وی بیان داشت: به فرمانداری حمیدیه نیز فرصت داده شد ظرف مدت یک هفته اطلاعاتی را از شهرستان که برای احداث پروژه ضروری است را آماده کند.

سعیدی نیا در پایان خاطر نشان کرد: با آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث نیروگاه یک‌هزار مگاواتی سیکل ترکیبی حمیدیه برای حدود 500 نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

 انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.