سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

"گل والای ولا" آغازین برنامه دهه کرامت

امسال برنامه "گل والای ولا" در اولین روز از دهه کرامت رضوی در حرم مطهرحضرت معصومه(س) برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی در سومین جلسه ستاد دائمی جشن‌های دهه کرامت رضوی گفت:برنامه های دهه کرامت رضوی از حرم حضرت معصومه(س) با حضور جمعی از بانوان و خدام و اهدای گل به مقام شامخ آن حضرت شروع شود.

حسینی افزود: برنامه‌های «ارمغان رضوی1 و 2»، «شوق دیدار 1 و 2»، «یا امام الرئوف 1و2»، «امام مهربانی‌ها» و «اکرام رضوی» از دیگر برنامه‌های معاونت اماکن متبرکه و امور زائران است که در قالب این برنامه‌ها، جمعی از ایتام، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازن و ایثارگان، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) ، مددجویان سازمان بهزیستی و... به حرم مطهر رضوی مشرف خواهند شد.

وی از انتشار ویژه نامه‌های «آسمان هشتم» و «هشت آسمان» خبر داد و گفت: این دو ویژه برنامه توسط موسسه فرهنگی قدس در دهه کرامت رضوی به صورت روزانه منتشر خواهند شد.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به برگزاری برنامه «فروغ امامت، ضیافت اندیشه اساتید» در دانشگاه امام رضا(ع) گفت: در قالب این برنامه، نشست‌های تخصصی با محوریت «امام رضاشناسی»برگزار خواهد شد که در این نشست‌ها جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه امام رضا(ع) در دهه کرامت رضوی حضور خواهند یافت.

انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.