سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت اخذ مجوز برای مراکز آمادگی المپیاد

مدیر کل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش از ضرورت اخذ مجوز آموزشگاه علمی برای برگزاری کلاس‌های المپیاد خبر داد.

مجتبی زینی‌وند مدیر کل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت : 850 مرکز آموزشی غیر دولتی مجاز در شهر تهران فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: اطلاعات این مراکز در سایت آموزش و پرورش موجود است و هر مرکزی برای فعالیت باید از اداره آموزش و پرورش استان مجوز دریافت کند.

زینی‌وند با بیان اینکه از هر برنامه‌ منجر به تقویت قوه علمی دانش‌آموزان و ارتقا سطح آنان حمایت می شود ؛ اظهار کرد: چنانچه مراکز آموزش غیردولتی برای برگزاری دوره‌های علمی و المپیاد از شورای نظارت استان‌ها و ادارات کل آموزش و پرورش مجوز بگیرند مانعی برای فعالیت آنها وجود ندارد.

مدیر کل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: وضعیت کلاس‌ها و میزان پرداخت شهریه دانش‌آموزان در این مراکز باید کاملاً  مشخص باشد.

زینی‌وند در خصوص برخی از کلاس‌هایی که با برگزاری چند آزمون ادعا المپیادی شدن دانش‌آموزان را دارند گفت: چنین مسئله ای صحت نداشته و برای حضور در دوره‌های المپیاد امتیازات و شرایط خاصی نیاز بوده که از طرف مدرسه اعلام می‌شود.

وی یادآور شد: چنانچه دوره‌ای هم برگزار شود صرفاً برای تقویت بنیه علمی بوده و هیچ گونه ادعایی مبنی بر حضور در المپیاد با شرکت کردن در چند آزمون صحت ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.