سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدالله پور به باشگاه خبرنگاران خبر داد

سرفاصله خط 3 مترو تهران بيشترین مشكل مردم در تماس با 1888

قائم مقام مديرعامل شركت بهره برداری متروی تهران گفت: يكی از مشكلات مطرح شده مردم در تماس با 1888 سرفاصله يا هدوی قطارهای خط 3 است.

علی عبدالله پور، قائم مقام مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران در حاشيه جلسه 1888 در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: بيشترين تماس شهروندان با سامانه تلفنی 1888 در حوزه مترو مربوط به سرفاصله خط 3 است كه در حال حاضر سرفاصله يا هدوی قطار ها هر 15 دقيقه است.

وی افزود: به منظور حل مشكلات شهروندان در تلاش هستيم تا با برنامه ريزی های انجام شده بتوانيم سرفاصله ورود قطار به ايستگاه را حداقل 5 دقيقه كاهش دهيم.

عبداله پور ادامه داد: يكی ديگر از موضوعاتی كه از سوی شهروندان مطرح شد بحث دستفروشان بود كه متاسفانه برای دستفروشان قانون خاصی وجود ندارد و حتی مترو بارها برنامه های خاصی را به منظور مقابله با دستفروشی در مترو در دستور كار قرار داده است اما از يك سو قانونی برای اين قشر نيست و از طرفی هم كسانی كه در قطار اقدام به دستفروشی می كنند نيازمند هستند و از اين طريق زندگی خود را سپری می كنند.

قائم مقام مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران در پايان مطرح كرد: بهتر است مسئولان دستگاه هاي ذيربط در بحث برخورد با دستفروشان و مقابله با دستفروشي در مترو ورود كنند چرا كه مترو به تنهايي نمي تواند در اين موضوع ورود كند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تماس ، 1888 ، شهروندان ، مترو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
باید به مردم بفهمونیم اگه دستفروشها نصف قیمت هم چیزی میفروشن نباید ازشون خرید کرد چون مثل مور و ملخ زیاد میشن