سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

حمایت بهزیستی از 150 معلول ضایعه نخاعی

معاون توان‌بخشی بهزیستی استان از حمایت بهزیستی از تعداد 150 معلول ضایعه نخاعی خبر داد و گفت: بیشتر آن‌ها بر اثر تصادف دچار ضایعه شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛آیت افشارمهر در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت‌هایی که بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد از معلولان دارد، اظهار کرد: در این معاونت دارای سه دفتر هستیم.

وی با نام بردن از این سه دفتر و وظایفی که بر عهده دارند، افزود: تاکنون بیش از 11 هزار معلول در استان توسط دفتر توانمندسازی ما شناسایی شده است.

افشارمهر به تعداد معلولان مستمری‌بگیر در بهزیستی استان اشاره کرد و گفت: تعداد 5 هزار و 879 معلول مستمری‌بگیر در سطح استان داریم.

این مسؤول گفت: این معلولان در هر ماه مستمری دریافت می‌کنند و بهزیستی نسبت به رفع مشکلات آن‌ها در زمینه‌های دیگر نیز اقدام می‌کند.

معاون توانبخشی اداره‌کل بهزیستی استان در ادامه افزود: در استان تعداد 342 خانوار دو معلولی، 67 خانوار سه معلولی و 16 خانوار 4 معلولی نیز داریم.

وی به تعداد 150 معلول ضایعه نخاعی در استان و خدماتی که به آن‌ها ارائه می‌شود اشاره کرد و گفت: از این تعداد 28 نفر بر اثر سقوط از ارتفاع، 71 نفر بر اثر تصادف، 44 نفر بر اثر بیماری، 4 نفر بر اثر مادرزادی و تعداد 4 ضایعه نخاعی به دلایل دیگر داریم.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.