سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورسیدی: خستگی تمرینات مانع از کسب نتیجه می شود

ملی پوش المپیکی دوچرخه سواری گفت: خستگی تمرینات مستمر و مسابقات باقی مانده است اگر نتیجه خوبی هم نگیریم مقصر ما را می دانند.

میر صمد پورسیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به سنگین بودن برنامه ها در تور کینگ هایلگ چین و بارش باران نتوانستیم آن طور که باید حاضر شویم وتلاش زیادی را برای رسیدن به آمادگی های لازم انجام دهیم اما این اردو توانست در بحث تمرینی به ما کمک زیادی کند. همچنین در این اردو دو رکابزن تیممان به خاطر بارش باران از دور مسابقات اوت شدند.
 
وی افزود: نباید از چین به ایران می آمدیم سپس عازم ریو می شدیم تا خستگی کمتری برای مان باقی بماند هم اکنون وقتی به ریو برسیم سه روز بیشتر تا رقابت در المپیک زمان نداریم در حالی که باید ریکاوری خستگی سفر را هم انجام دهیم زیرا 13 مرحله تور چین پشت سر گذاشتیم.
 
پورسیدی در ادامه تاکید کرد:در این تور با وجود مراقبت هایی که به منظور رسیدن به المپیک داشتیم نتیجه ها خوب بود و میزبانی از تیم ما مقام هشتم را به دست آورد به هر حال تور سنگین بود و ریکاوری مشکل است از طرفی اگر نتیجه بدی کسب کنیم مقصر اصلی خواهیم بود.   
 
ملی پوش المپیکی دوچرخه سواری در ادامه تاکید کرد:برای حضور در ریو باید به دبی اعزام شویم و از آنجا به سائو پائولو شهری در برزیل برویم سپس عازم ریو شویم.سپس 16 مردادماه مسابقات دوچرخه سواری در بخش استقامت جاده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.