سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

آزمون سراسری قرآن و عترت در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

آزمون سراسری قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۰ آبان‌ماه سال جاری در دو نوبت در خراسان جنوبی، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: امسال نیز مسابقات سراسری قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهداف تعیین شده و برنامه ریزی ها لازم در پاییز سال جاری برگزار می‌شود.

احمد محبی افزود : شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای درخشان قرآنی به ویژه در گروه سنی نوجوانان و جوانان و به روز رسانی و تکمیل اطلاعات قرآن کشور در رشته‌های مختلف آموزش قرآن و عترت از دیگر هدف های برگزاری مسابقات قرآن و عترت است.

وی گفت: این دوره از مسابقات ۲۰ آبان ماه سال جاری در دو نوبت در خراسان جنوبی بطور همزمان با سراسر کشور در دو نوبت برگزار می‌شود.

وی افزود : در نوبت صبح که از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ دقیقه ادامه دارد تمام رشته های حفظ قرآن آزمون خواهند داد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد :در نوبت دوم که ساعت ۱۱ تا ۱۲ همان روز برگزار می شود، شرکت گنندگان سایر رشته ها آزمون خواهند دارد و شرکت در آزمون های قران و عترت برای کلیه داوطلبان بدون محدودیت سنی آزاد است.

محبی گفت: هر داوطلب از میان رشته‌های آزمونی مجاز به انتخاب حداکثر دو رشته بوده که لازم است یک انتخاب از میان رشته‌های نوبت اول و یک انتخاب از میان رشته‌های نوبت دوم آزمون باشد.

لازم به ذکر است: علاقه‌مندان برای شرکت در آزمون می‌توانند به پایگاه اینترنتی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلانی به نشانی www.qia.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.