سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

درخواست استاندار از آستان قدس رضوی برای توسعه شهرک صنعتی آبیک

استاندار قزوین در مکاتبه با حجت الاسلام والمسلمین رئیسی خواستارهمکاری تولیت آستان قدس رضوی درباره توسعه شهرک صنعتی آبیک شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی در این نامه آورده است:با توجه به بررسیهای بعمل آمده و موقعیت مکانی شهرک، توسعه آن صرفا از قسمت غربی که اراضی آن تحت مالکیت آستان مقدس می باشد امکان پذیر است که در این رابطه  پیگیریهایی از سوی شرکت شهرکهای صنعتی استان از مدیریت املاک واراضی آستان قدس رضوی استان انجام پذیرفته است.
 وی افزوده است: با توجه به کمبود زمین صنعتی وبه منظور پاسخگوئی به نیاز متقاضیان کارآفرین وصنعتگر ، ایجاد اشتغال ،کاهش آسیب های اجتماعی و فقرزدائی منطقه، توسعه شهرک مذکور همواره یکی از اهداف استان و یکی از برنامه های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران است .

فریدون همتی همچنین در این نامه به اهمیت شهرک صنعتی آبیک  و استقبال مناسب سرمایه گذاران و صاحبان صنایع برای سرمایه گذاری درآن اشاره کرد .

استاندار در این نامه با اشاره به تاکید ویژه مقام معظم رهبری در سال" اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل " به موضوع ساماندهی صنایع کوچک و متوسط به منظور ایجاد تحرک و پویایی در صنعت و اشتغال پایدار جوانان و نیز پاسخگوئی به نیاز متقاضیان صنعتی  برا ی سرمایه گذاری ، ازتولیت آستان قدس رضوی خواست تا اراضی تحت مالکیت آستان مقدس در اختیار شرکت شهرکهای صنعتی استان قرار بگیرد .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.