سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

دستگیری عامل اختلاس میلیاردی در نیشابور

فرمانده انتظامي شهرستان نیشابوراز دستگيري فردي که با سوء استفاده از موقعيت شغلي خود در بانک هشت ميليارد و 500 ميليون ريال اختلاس کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ اکبر آقابیگی گفت: به دنبال دريافت اطلاعاتي مبني بر اين که مسئول یکی از شعب بانک های شهرستان نیشابور با سوء استفاده از موقعيت شغلي خود، مرتکب تخلفات و جرائم مالي شده است، موضوع بلافاصله در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم اقتصادي پليس آگاهي قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: کارآگاهان پليس با پيگيري هاي تخصصي و تحقيقات گسترده ميداني متوجه شدند نامبرده با سوء استفاده از موقعیت شغلی و اعتماد مشتریان خود وجوه آنان را که اکثرا از بازاریان و متقاضی سرمایه گذاری و دریافت سهام جهت دریافت سود بوده اند دریافت می نماید و در عوض سود سپرده آنان را به حساب مشتریان واریز می نماید .

سرهنگ آقابیگی تصریح کرد: با ادامه تحقیقات میدانی مشخص شد اصل موجودی نزد خود مسئول بانک می باشد و مشتریان در مراجعات بعدی خواستار دریافت مبلغ اولیه بودند که متوجه می شوند اصلا مبلغی در حساب آنان نمی باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار داشت: تاکنون تعداد هشت نفر شاکی و مبلغ هشت میلیاردو 500 میلیون ریال از وجوه آنان برگشت نداشته است.

متهم 41 ساله با دستور مقام قضایی دستگیر که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده با قرار صادره روانه زندان شدند.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.