سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

تصمیم دقیق برای توسعه استان با شناسایی نقاط ضعف

استاندار یزد: مسائل استان بدون تعارف مطرح شود تا تصمیم‌هایی که گرفته می‌شود دقیق‌تر باشد و بتوانیم برای توسعه و پیشرفت استان عملی‌تر و اجرایی‌تر اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ استاندار در چهارمین جلسۀ شورای برنامه‌ریزی و توسعۀ استان، با تأکید بر اینکه همۀ نظرها در شورای برنامه‌ریزی و توسعۀ استان باید به صورت شفاف بیان شود، ادامه داد: شایسته است مسائل استان در این شورا بدون تعارف مطرح شود و موافقان و مخالفان هر مصوبه‌ای، آزادانه دربارۀ مزیت‌ها و نقص‌های آن مصوبه صحبت کنند تا تصمیم‌هایی که گرفته می‌شود دقیق‌تر باشد و بتوانیم برای توسعه و پیشرفت استان عملی‌تر و اجرایی‌تر اقدام کنیم.

سیدمحمد میرمحمدی افزود: هرچه مسائل و مباحث آزادتر مطرح شود نتایج بهتری را از جلسات می‌گیریم و از مسئولان و مدیران‌کل دستگاه‌های استان می‌خواهیم واقعیت‌ها را به خوبی بیان کنند و اگر در جایی ضعفی مشاهده کردند در جلسات مطرح کنند تا نسبت به آن اقدام کنیم.

میرمحمدی با بیان اینکه برای نظرات مخالفی که در شورای برنامه‌ریزی و توسعۀ استان مطرح می‌شود به اندازۀ آرای موافق احترام قائل هستم، خاطرنشان کرد: این مهم را باور دارم که همۀ ما برای خدمت به مردم و هم‌فکری و هم‌اندیشی برای رفع مشکلات استان در اینجا جمع شده‌ایم و باید با تصمیمات درست در این جلسه در مسیر توسعۀ استان گام برداریم.

رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعۀ استان در پایان سخنان خود ضمن مطلوب دانستن حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در جلسات شورای برنامه‌ریزی گفت: حضور نمایندگان در این جلسه می‌تواند هم به ما به‌عنوان مسئولان اجرایی و هم به خود نمایندگان برای وضع قوانین در صحن مجلس بسیار کمک کند.

سیدمحمدرضا سیدحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز در این جلسه، از مدیران دستگاه‌های استان، خواست شاخص‌های بودجه‌ای دستگاه‌های تحت مدیریت خود را بررسی کنند و اگر مغایرتی دراین باره مشاهده کردند، موارد مورد نظر را به وزارتخانه‌ها اعلام کنند تا اصلاح شود و حق استان در تخصیص اعتبارات ضایع نشود.

حمیدرضا نصیری‌زاده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم از اولویت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و پروژه‌های نیمه‌تمام بالای 80درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

محمدرضا صباغیان نمایندۀ مردم پنج شهرستان استان نیز خواستار توجه ویژۀ مسئولان استان در توزیع اعتبارات به مناطق محروم و کمتر برخوردار شد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.