سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

پرداخت 530 فقره وام اشتغال‌زایی به مددجویان

معاون اشتغال کمیته امداد استان از پرداخت 530 فقره وام اشتغال‌زایی به مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛عنایت رحیمی‌نیا گفت: کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش خود در سال‌های اخیر کارهای بزرگی در سطح کشور و در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام داده است.

معاون اشتغال کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توانمندسازی مددجویان در کمیته امداد همچنان ادامه خواهد داشت و بر همین اساس نیازمند همکاری مسؤولان استانی برای تداوم این کار هستیم.

این مسؤول در کمیته امداد استان بیان کرد: در سفری که دولت به استان دارد یکی از خواسته‌های مهم کمک به رونق اشتغال‌زایی برای مددجویان است که در همین زمینه نیاز به اعتبارات بیشتری داریم.

رحیمی‌نیا تصریح کرد: در سال گذشته برای اشتغال‌زایی رقم خوب 28 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی داشتیم که امسال نیاز به مبلغی بیش از این داریم.

وی افزود: در سال گذشته در بین همه استان‌های کشور یکی از استان‌های موفق در خصوص اشتغال‌زایی بودیم و توانستیم مقام پنجم کشور را به خود اختصاص دهیم.

معاون اشتغال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: توانستیم رقمی نزدیک به 2 هزار خانوار را خودکفا کنیم.

این مسؤول در کمیته امداد استان به فعالیت‌های امسال این نهاد در زمینه تسهیلات اشتغال‌زایی اشاره کرد و افزود: تعداد 530 فقره وام اشتغال‌زایی در سه ماهه نخست امسال به مبلغ 9 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.