سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

تیم هاکی چمنی آذربایجان غربی قهرمان ایران شد

تیم هاکی چمنی نقده به نمایندگی از استان آذربایجان غربی بر سکوی قهرمانی نخستین دوره مسابقات کشور جای گرفت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،تیم هاکی چمنی آذربایجان غربی در گروه ب این مسابقات با تیم های آذربایجان شرقی، سمنان و گلستان هم گروه بود و پس از صعود از این گروه سخت به مرحله نیمه نهایی راه یافت .

نماینده آذربایجان غربی در دیدار نیمه نهایی مقابل تیم قدرتمند همدان پس از تساوی 5 بر 5 در ضربات شوت اوت (ضربات شبیه به پنالتی) با نتیجه 3 بر 2 و در مجموع با نتیجه 8 بر 7 به پیروزی رسید و حریف تیم مرکزی در دیدار فینال شد .

تیم هاکی نقده در حالی مقابل تیم اراک نماینده استان مرکزی، به میدان رفت که در رقابت های لیگ برتر کشور چندین بار برابر این تیم متوقف شده بود ولی این بار با درخشش بازیکنانش با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید، تا نماینده هاکی آذربایجان غربی جام قهرمانی اولین دوره هاکی چمنی کشور را بالای سر ببرد .

شهرستان نقده قطب اصلی هاکی ایران و استان آذربایجان غربی است و همواره مربی و بازیکنانی در ترکیب تیم ملی دارد .

رضا نوروززاده بازیکن نقده ای تیم ملی هاکی سالنی با 20 گل زده عنوان آقای گل مسابقات جام ملتهای آسیا را به خود اختصاص داده است .

همچنین رجب نورانی سرمربی نقده ای تیم ملی هاکی ایران توانسته چندین بار مقام قهرمانی آسیا را برای کشورمان به دست آورد .

تیم ایران در جام ملت های آسیا با پنج قهرمانی رکورد دار است، مالزی با چهار نایب قهرمانی و یک سومی در رده دوم و ازبکستان با یک نایب قهرمانی و سه سومی در رده سوم قرار دارد .

این مسابقات با حضور تیم های آذربایجان غربی، همدان، مرکزی، اراک، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، سمنان، آذربایجان شرقی و گلستان از 6 تا 8 مرداد ماه جاری به میزبانی شهرستان مهدیشهر استان سمنان برگزار شد .

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.