سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فاضل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

اعطای 35 فقره تسهیلات کارگشایی به مددجويان کمیته امداد

مدیر کمیته امداد شهرستان شمیرانات گفت: سال95، 35 فقره تسهيلات كارگشايی به مددجويان با مبلغی بيش از 860 ميليون تومان پرداخت شده است.

حسین فاضل مدير كميته امداد شهرستان شميرانات در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره  به خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به  بیش از  172مددجوی مورد حمايت این نهاد، اظهار داشت: در سه ماه  نخست  امسال بيش از 247 ميليون و 743 هزار  ريال حق بیمه براي زنان سرپرست خانوار کمیته امداد ،به حساب سازمان تأمين اجتماعی واريز شده است.

وی افزود: همچنين 35  فقره تسهيلات كارگشايی به مددجويان مورد حمايت با مبلغی بيش از 860 ميليون ريال و ديگر افراد نيازمند واجد شرايط در شهرستان شميرانات پرداخت شده و  در حال حاضر 4 نفر در نوبت دريافت وام قرض الحسنه از اين نهاد هستند كه رقم اين وام ها از يك تا 5 ميليون تومان تعيين شده است.

خجسته فاضل بيان كرد: 28 فقره وام اشتغال و خودكفايی به مبلغ  4 ميليارد ريال از محل منابع بانكی پرداخت شده و در همين مدت زمان نيز 14 نفر در اين شهرستان از ظرفيت آموزشی امداد در حوزه اشتغال بهره مند و 5 نفر از طريق كاريابی مشغول به كار شده اند.

وی با بیان  اينكه بيش از 133 خانواده مورد حمايت اين نهاد، مستأجر هستند، تصريح كرد: از اين تعداد 105 خانواده در نوبت دريافت اجاره مسكن هستند كه با محدوديت منابع مالی برای تامين هزينه های اجاره مسكن خانواده های نيازمند اين مساعدت از محل كمك های مردمی بخش كوچكی از نياز خانواده های مورد حمايت را مرتفع می كند.

مدیر کمیته امداد شهرستان شمیرانات  با اشاره به اينكه در قالب طرح اكرام  ايتام و محسنين نيز بیش از  يك هزار و 400 حامي از بيش از 470 فرزند خانواده حمايت می كنند، اظهار داشت: حاميان در 3 ماه نخست  امسال بيش از 2 ميليارد و 980 ميليون  ريال به حساب فرزندان معنوی خود واريز كردند كه از اين مبلغ بيش از يك ميلیارد و 340 ميليون ريال در قالب طرح اكرام ايتام و مابقي در قالب طرح محسنين بوده است.

خجسته فاضل با بیان اینکه در هر كدام از اين طرح ها، خیر نيكوكار می تواند حامی تعدادی از اين كودكان شود، تصريح كرد: فرد حامی باید ماهانه حداقل  30هزار تومان به حساب هر يك از كودكان مورد حمايت خود واريز كند.

مدير كميته امداد شهرستان شميرانات يادآور شد: با توجه به راه اندازی سامانه آنی پرداخت نيكوكاری، علاقه مندان مي توانند صدقات و وجوه مربوط به امور مختلف نيكوكاری را از طريق سامانه پيامكی  *8877*02112# پرداخت  كنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.