سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

مقابله با آسیب های اجتماعی در دستور کار

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان خواستار برنامه ریزی دستگاه های فرهنگی برای مقابله با آسیبهای اجتماعی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت‌الاسلام مهدی عرب پورگفت: یکی از دغدغه های اجتماعی کنونی بروز برخی از آسیبهای اجتماعی در جامعه است که باید دلایل ظهور این آسیبها شناسایی و مورد کنکاش کارشناسان قرار گیرد.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات پیشگیری از بروز مشکلات اجتماعی است که در این راستا نیاز به همکاری دستگاههای مختلف است و در این میان دستگاهها فرهنگی نقش قابل توجهی دارند و در عین حال باید از موازی کاری خودداری کنیم.

امام جمعه موقت کرمان گفت: مطالعه و بررسی دلایل شیوع برخی از آسیبهای اجتماعی در جامعه باید به دقت بررسی شود و اقدامات زیر بنایی فرهنگی برای برخورد با آنها صورت گیرد.

وی به تشکیل کارگروه آسیبهای اجتماعی در اداره کل تبلیغات فرهنگی استان کرمان اشاره کرد و افزود: بخش های مختلف و تاثیر گذار موجود در کارگروه باید حداکثر تلاش خود را در راستای آسیب شناسی ها و رفع مشکلات جامعه انجام دهند.

حجت لااسلام عربپور به پالایش آسیبهای اجتماعی شاخص استان کرمان در کارگروه آسیبهای اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: باید بعد از پالایش این آسیبها راهکارهای لازم برای رفع مشکلات و تزریق ارزشهای مورد نیاز به جامعه اتخاذ و اجرا شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.