سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

بخشودگی ۹۰ درصدی جرائم دیرکرد واحدهای صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان: ۹۰ درصد جرائم دیر کرد واحدهای صنعتی استان لرستان بر اساس مصوبه هیئت‌مدیره سازمان بخشوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از لرستان؛فرزاد محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان در رابطه با بخشودگی جرائم شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت، مصوبه هیئت‌مدیره سازمان برای بخشش دیرکرد جرائم ابلاغ شد.

وی افزود: این بخشش دیرکرد جرائم برای حمایت از تمامی واحدهای صنعتی و صنفی (تولیدی، توزیعی و خدماتی) دارای پروانه بهره‌برداری و تمامی متقاضیان واجدالشرایط مستقر در کلیه شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان بابیان اینکه این مصوبه ابلاغی یک حمایت بی‌سابقه برای بخشودگی جرائم در نظر گرفته‌شده است، عنوان کرد: در این مصوبه ابلاغ‌شده که 90 درصد جرائم در صورت واریز بدهی بخشیده می‌شود.

وی بیان کرد: برای اجرایی شدن این مصوبه واحد حقوقی شرکت بااطلاع رسانی و نصب بنر در تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اقدام به شناسایی متقاضیان واجدالشرایطی که دارای پروانه بهره‌برداری هستند کرده و  پیگیریهای لازم در این زمینه انجام‌گرفت.

محمدی تصریح کرد: در جلساتی که تیرماه امسال برگزار شد برای اطمینان از آگاهی صنعتگران از مفاد این دستورالعمل کلیه واحدهایی که مشمول این بخشودگی بودند در جلسات کمیته وصول دعوت و شرایط بخشنامه برای صنعتگران تشریح شد.

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.