سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه ؛

مهمترین خواسته برای راه‌اندازی گمرک

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی زاگرس گفت:در سفر هیات دولت‌های گذشته 10 میلیارد تومان برای زیرساخت‌های سه منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب، قصرشیرین و کرمانشاه به تصویب رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرهاد تاب‌زر بستر مخابرات را از مهمترین این زیرساخت‌ها دانست و تصریح کرد: بستر مخابرات را هم برای راه‌اندازی فیبر نوری و هم اتصال گمرک به گمرکات کشور نیاز داریم که متاسفانه در این بخش اقدام جدی صورت نگرفته است.

تاب‌زر ادامه داد: هم اکنون همه امکانات سخت‌افزاری گمرک در منطقه فراهم است و حتی کارمند گمرک هم به صورت آزمایشی مستقر شده است و فقط منتظر زیرساخت‌های نرم افزاری و اتصال آن به گمرک کشور هستیم.

وی معتقد است، با تکمیل زیرساخت‌ها و خصوصا راه‌اندازی گمرک، سهام‌داران و سرمایه‌گذاران منطقه آمادگی دارند کارهای تجاری را در این نطقه آغاز کنند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی زاگرس از شرایط ویژه و راه دسترسی این منطقه نیز یاد کرد و افزود: ما مسیرهای خوبی به سمت اهواز، مهران، پرویزخان و ... داریم.

تاب‌زر یادآوری کرد: با استفاده از این مسیرها بسیاری از کالاهای نقاط دیگر را می‌توان به این منطقه آورد و از این نقطه اظهار کرد.


انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.