سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار دبیر جشنواره فیلم سلامت با انجمن اهدا عضو ایرانیان/ تیزر جشنواره فیلم سلامت تولید شد

دبیر نخستین جشنواره فیلم سلامت و مدیر عامل و قائم مقام انجمن اهدا عضو ایرانیان در نشستی مشترک درباره اهمیت اهدا عضو و پیوند اعضا و ساخت فیلم مستند در این باره گفت وگو کردند.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره فیلم سلامت، دکتر ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره  در دیدار با دکتر کتایون نجفی زاده مدیر عامل انجمن اهدا عضو ایرانیان و دکتر امید قبادی قائم مقام این انجمن به بحث درباره اهمیت اهدا عضو پرداختند.

طرفین در این نشست درباره مباحثی چون پیوند اعضا، اهمیت اطلاع رسانی صحیح و ارتقای فرهنگ اهدا عضو از بیماران مغزی،ارتقای آموزش و پژوهش در زمینه فراهم آوری اعضای پیوندی ،فرهنگ سازی در خانواده ها،و حمایت های معنوی و مادی از خانواده هایی که رضایت به اهدای عضو از اعضای خانواده آنها صورت می پذیرد تاکید کردند و در همین راستا این انجمن خبر از اهدا جوایز ویژه به فیلم های برگزیده با موضوع پیوند اعضا در جشنواره فیلم سلامت داد.

تولید مستند با موضوع اهدا عضو، اختصاص غرفه به انجمن اهدا عضو ایرانیان در ایام برگزاری جشنواره سلامت و دعوت از اعضای انجمن اهدا عضو ایرانیان و خانواده های اهدا کننده و دریافت کننده اعضا به عنوان مهمانان ویژه در جشنواره فیلم سلامت و ازدیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست همچنین مقرر شد همکاری های موسسه آوای هنر سلامت و انجمن اهدای عضو ایرانیان افزایش یابد.

تیزر جشنواره فیلم سلامت تولید شد
علی طهرانی از فعالان سینمای کشور که فعالیت خود در ساخت تیزرهای تبلیغاتی را از سال ۷۶ آغاز کرده به همراه تیمش تیزر نخستین جشنواره فیلم سلامت را تولید کرده اند.

با اشاره به پایان ساخت تیزر جشنواره فیلم سلامت و ابراز خرسندی از پذیرفته شدن طرح پیشنهادی خود در این باره گفت:  سعی کردم در ساخت این تیزر از تجربه جدید با ریتمی تند استفاده کنم. هدف اصلی من از این ایده بیان حقیقت سلامت شهری ما به دور از هرگونه شعار بود.

این برنامه ریز و دستیار کارگردان سینما اظهار کرد: ساخت این تیزر از زمان پذیرفته شدن طرح تا تایید نهایی ۱ ماه به طول انجامید.  در این پروژه کیوان معتمدی به عنوان تصویر برادار ، امیر خشایار قاسمی به عنوان مدیر هنری و طراح صحنه و مهران جنگجو به عنوان مدیر جلوه های ویژه حضور داشتند.

 طهرانی علاوه بر کارگردانی این اثر  مدیر پروژه ، ایده پرداز و طراح نیز بوده است.


نخستین جشنواره فیلم سلامت ۱ تا ۵ شهریور برگزار می شود.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.