سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

پیروزی تیم فوتبال شهرداری تبریز در لیگ برتر فوتبال ساحلی

تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز مقابل لسمان منطقه آزاد انزلی به پیروزی رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ لسمان منطقه آزاد انزلی در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران میزبان تیم شهرداری تبریز بود که با نتیجه پنج بر سه نتیجه بازی را به تیم میهمان واگذار کرد.

گلهای تیم شهرداری تبریز را علی گلی، حسین فرزین ، محمد مرادی و علی حامدی به ثمر رسانده و مهیار زارع و مهران ملکی بازیکنان تیم لسمان منطقه آزاد انزلی دوگل از پنج گل تیم شهرداری تبریز را پاسخ دادند.

نوید فریدی و محمد نیک به ترتیب بعنوان دروازه بان و سرمربی تیم لسمان به دلیل اعتراض به داور در بازی قبلی با موج گناوه از همراهی تیم خود محروم بوده و از پشت زمین مسابقه تیم خود را هدایت می کردند.

تیم لسمان منطقه آزاد انزلی با کسب پنج امتیاز از 17بازی در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته و خطر سقوط را احساس می کند .

شهرداری تبریز نیز با کسب سه امتیاز این بازی و بایک بازی کمتر در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار می گیرد.

تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز درادامه رقابت های لیگ برتر و از هفته هیجدهم میزبان تیم خزر رودسر خواهد بود و لسمان منطقه آزاد انزلی در اصفهان به مصاف تیم فوتبال ساحلی یاران مبارکه این شهر می رود.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز پس از این بازی گفت: امیدوارم تصمیم داور بازی درخصوص اخراج بازیکنم درست باشد.

شهرام عباس پور شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال ساحلی لسمان منطقه آزاد انزلی به خبرنگار ایرن اگفت:با وجود این که تیم حریف خوب بازی کرد اما ما سوار بازی بودیم.
وی کسب سه امتیاز این بازی را ارزشمند توصیف کرد و افزود:با توجه به یک بازی عقب افتاده شهرداری تبریز، درصورت پیروزی دربازی بعدی می توانیم درکورس رقابت با چهار تیم بالای جدول قرار گیریم.

عباس پور یادآور شد:تیم شهردای تبریز بازی های ابتدایی خود را در لیگ برتر خوب شروع نکرد اما با اضافه شدن بازیکنان جدیدبه این تیم روند بازی ها و کسب نتایج بهتر شد .

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد:مسئولان ورزشی تبریز همه امکانات ورزشی را دراختیار این تیم قرار داده اند اما ما تاکنون نتوانستیم در شان تیم بزرگی به نام شهرداری تبریز ظاهر شویم و درتلاش برای جبران مافات هستیم .

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.