سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

دایر بودن 4باشگاه خصوصی در شادگان

۳۰ درصد باشگاه‌های شادگان تحت مدیریت بخش خصوصی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد از باشگاه‌های شادگان تحت مدیریت بخش خصوصی است.

خلیل آمله افزود: چهار باشگاه خصوصی در سطح مرکز شهرستان دایر است که به صورت مداوم مورد بازرسی قرار گرفت و وضعیت فعالیت آن ها رصد می‌شود.

وی گفت: متقاضیان تأسیس باشگاه‌های ورزشی می‌توانند با مراجعه به اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ شادگان و تکمیل پرونده و با ارائه مدارک لازم نسبت به راه‌اندازی و تأسیس یک باشگاه ورزشی اقدام کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شادگان افزود: با توجه به شرایط تمرینی هر رشته، فضای موردنیاز متفاوت است و رعایت تمام قوانین تأسیس باشگاه همچون مدرک تحصیلی، مکان مناسب، نام تائید شده باشگاه و اخذ استعلامات از مراجع ذی‌صلاح الزامی است که پس از تائید نهایی اداره کل ورزش و جوانان پروانه فعالیت صادر خواهد شد.

آمله در خصوص الزام باشگاه‌ها به هدایت بیمه ورزشکاران گفت: هیچ باشگاهی بدون پوشش بیمه نمی‌تواند به ورزشکاران ارائه خدمت کند و این موضوع به تمامی باشگاه‌ها ابلاغ شده است.

وی افزود: در سال جاری نیز نظارت و کنترل فعالیت باشگاه‌ها ادامه دارد و در این راستا هر گونه فعالیت غیرقانونی باشگاه‌ها در شادگان رصد می‌شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.