سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری اختتامیه جشنواره «جاده ولایت» در صحن بارگاه رضوی

اختتامیه جشنواره «جاده ولایت» در صحن بارگاه رضوی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت: اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی «جاده ولایت» شب میلاد امام رضا(ع) در صحن بارگاه رضوی با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی برگزار می شود.

کورش صبوریان در حاشیه برگزاری افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی «جاده ولایت» در شلمچه گفت: دودندگان مسیر یک هزار و ۹۶۰ کیلومتری جاده ولایت را در مدت ۱۷ روز با پیام آشنا کردن جوانان و مردم از مسیر ورود تا رسیدن امام رضا(ع) به مشهد، طی می کنند.

وی، هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی با سیره رضوی دانست و گفت: در این جشنواره جوانان می توانند با سیره رضوی و اتفاقاتی که در مسیر حرکت امام رضا(ع) اتفاق افتاده آشنا شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به پیشینه برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی «جاده ولایت» اشاره کرد و افزود: این حرکت از حدود شش سال گذشته و به صورت ملی آغاز شد اما امسال به صورت ملی انجام می شود و از تمام استان های درگیر(خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، خراستان جنوبی و خراسان رضوی) نیز دعوت شده تا در پیوندن این مسیر ۳۰ دونده خراسان رضوی را در طول مسیر همراهی کنند و پیغام رسان حرکت رضوی باشند.

صبوریان گفت: یک پیوست فرهنگی برای این برنامه تعریف شده و قرار است تمام برنامه های ورزشی را با پیوست فرهنگی اجرا شود.

وی افزود: اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی «جاده ولایت» ۲۳ مردادماه جاری شب میلاد امام رضا(ع) در صحن بارگاه رضوی با حضور مسئولان کشوری و لشکری و مدیران ورزش و جوانان به صورت ویژه برگزار می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.