سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا 2016

رضاپور: ایران باید يک گام محکم دیگر تا قهرمانی بردارد

کارشناس بسکتبال کشورمان گفت: تيم ايران با غلبه بر کره جنوبی جهانی شد اما فردا در ديدار با ژاپن بايد يک گام ديگر تا قهرمانی بسکتبال جوانان آسيا بردارد.

افشین رضاپور در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بسکتباليست های جوان ايران پس از پيروزی بر چين روحيه بهتری پيدا کردند و با مرور اشتباهات خود در بازی پیش با کره جنوبی و رفع نواقص تاکتيکی همان بازی به ديدار کره جنوبي رفتند. کره جنوبی همانند بازی گذشته قصد دفاع کرده بود اما بازیکنان در زمين مسابقه به خوبی يکديگر را پيدا کردند و اجازه ندادند بازيکنان حريف، در دفاع موفق عمل کنند.


رضاپور افزود: ايران با حملات خندان پور و بازيکنان پيرامونش دفاع پرفشار کره را به راحتی پشت سر گذاشت و بازيکنان ما با چشمانی باز، بازي مي کردند که اختلاف 20 امتياز حاصل تلاش بازيکنان ايران در طول مسابقه بود.

کارشناس بسکتبال عنوان کرد:
ايران برای رويارويی با ژاپن که از تيم های خوب اين دوره است  نياز به روحيه بالايی دارد. گارد راس ژاپن باهوش و تکنيکی است و جدال او با امیررضا شه روش از تيم ايران ديدنی مي شود. همچنين خندان پور و رضايي فر که خودشان را پيدا کرده بودند از ارکان اصلی بازی ما در ديدار امروز با ژاپن بشمار مي رود.

رضاپور در پایان بیان کرد: همه نفرات ايران در بازی با کره جنوبی مثل بازی با چين جنگيدند و يک لحظه پا پس نکشيدند. خوشبختانه در اين بازی ها تماشاگران هم استقبال خوبی از تيم داشتند و باعث شدند تیم ایران با قدرت بازی کند. 

شایان ذکر است: تيم هاي ملي بسكتبال ايران و كره جنوبی در دومين ديدار از مرحله نيمه نهايی رقابت های قهرمانی بسكتبال زير ١٨ سال آسيا در ساعت ١٨ در تالار آزادی به مصاف يكديگر رفتند و در پايان ايران با نتيجه ٨٧ - ٦٥ این تیم را شکست داد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.