سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسی: امیدوارم بتوانیم پدیده را در دربی مشهد شکست دهیم

مدیرعامل تیم سیاه جامگان گفت: امیدوارم با سعی و تلاش بازیکنان تیم بتوانیم در بازی فردا تیم پدیده را شکست دهیم و 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره بازی هفته دوم این تیم با پدیده اظهارکرد: با توجه به اینکه این بازی یک دربی خانگی محسوب می شود و هر 2 تیم توانسته اند در بازی نخست خودشان پیروز از زمین مسابقه خارج شوند یک دیدار خاص محسوب می شود امیدوارم تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی به ورزشگاه بیایند.

وی درپاسخ به این سوال که چه نتیجه ای در این دربی رقم خواهد خورد پاسخ داد: نتجه بازی قابل پیش‌بینی نیست و هر 2 تیم برای برد تلاش می‌کنند. اینکه در زمین چه اتفاقاتی رخ دهد، در روز بازی مشخص خواهد شد. با این حال ما برای برد بازی خواهیم کرد و به چیزی جز گرفتن 3 امتیاز فکر نمی‌کنیم.

مدیرعامل سیاه جامگان درباره اینکه چه زمانی مشکلات تغییر نام این تیم حل خواهد شد گفت: ما مدارک مربوط به تغییر نام سیاه جامگان را به کمیسیون ماده 5تربیت بدنی استان خراسان ارائه داده ایم و امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود تا بتوانیم با نام اف سی مشهد در رقابت های لیگ برتر شرکت کنیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم با توجه به توافقی که با حامی مالی برای هزینه های تیم صورت گرفته به تهعدات مالی در قبال بازیکنان تا پایان فصل عمل کنیم و قراردادهای آنها را سر موعد مقرر پرداخت کنیم.

عباسی در پایان درخصوص اینکه چه زمانی مشکلات استادیوم امام رضا برطرف خواهد شد گفت: امیدوارم تا نیم فصل دوم مشکلات استادیوم امام رضا برطرف شود تا بتوانیم بازی های خانگی خودمان را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.