سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رگبار همراه با وزش باد در اکثر استان های کشور

در روز شنبه در استان گلستان , خراسان شمالی،خراسان رضوی و به صورت پراکنده در استان مازندران و شمال استان های آذربایجان غربی و شرقی نیز رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس  تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هوا شناسی , روز شنبه در استان سیستان و بلوچستان ,کرمان , جنوب یزد , خراسان جنوبی , شرق فارس و برخی مناطق هرمزگان, یکشنبه در برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان , کرمان , فارس هرمزگان و روز دوشنبه در جنوب استان سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان برخی نقاط استان هرمزگان , فارس و شمال استان بوشهر در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر ,  رگبار و رعدو برق و گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد .
 
همچنین روز های یک شنبه و دوشنبه نیز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب برای ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی , استان های مازندران , گیلان , اردبیل شمال استان های آذربایجان شرقی و غربی افزایش ابر , پراکنده گاهی رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.
 
 از فردا برای سواحل کشور روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود. لازم به ذکر است از بعد از ظهر روز یک شنبه سرعت وزش باد بر رو منطقه زابل افزایش می یابد.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.