سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

ساماندهی ۳۰ محله آلوده در مازندران

۳۰ محله آلوده در مازندران شناسایی و ساماندهی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جانشین رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در جلسه شورای هماهنگی منطقه ‌ای مبارزه با مواد مخدر در بابلسر گفت: از اقدامات مؤثر برای مقابله با اعتیاد شناسایی و ساماندهی ۳۰ محله آلوده در استان بود که در حال حاضر محله ‌ای به نام محله آلوده در استان وجود ندارد.

علیرضا یونسی افزود: محلات آسیب پذیر شهرستان بابلسر شناسایی و ساز و کار مناسب برای جلوگیری آسیب‌ها در نظر گرفته شود.

وی بابیان اینکه اعتیاد موجب آسیب به سرمایه‌ های اجتماعی می‌ شود، گفت: در این راه همه مسئول هستند و راهکارهای عملی و مؤثر برای جلوگیری از این بلای خانمان ‌سوز باید ارائه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بابیان اینکه درگذشته ده‌ ها مرکز ترک اعتیاد فاقد مجوز در استان وجود داشت که به‌ صورت غیرقانونی فعالیت داشتند، افزود: این مراکز با همت دستگاه ‌های ذی ‌ربط ساماندهی شد به ‌طوری ‌که در حال حاضر حتی یک مرکز فاقد مجوز در سطح وجود ندارد.

یونسی جمع‌آوری سرپنجه‌ های شبکه ‌های مواد مخدر را از دیگر اقدامات انجام‌ شده درزمینه مقابله با اعتیاد دانست و گفت: در حال حاضر اقدامات بسیار خوبی برای عدم دسترسی معتادان به مراکز فروش شیشه انجام‌ شده و اجازه فعالیت این افراد گرفته شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.