سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

خبری خوش برای بیماران قلبی

برای اولین بار در مازندران، بخش بازتوانی قلبی در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا ساری بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس مرکز قلب مازندران با بیان اینکه بخش بازتوانی قلبی بیمارستان فاطمه زهرا (س) ساری به زودی بهره برداری می شود، گفت: بیماران مبتلا به سکته قلبی و همه بیمارانی که تحت عمل جراحی قلب باز، جراحی تعويض دريچه ،پیوند قلب و ساير جراحی های قلبی قرار گرفتند، در واحد بازتوانی قلبی مورد مراقبت قرار می گیرند و این سبب بازگرداندن سریع تر آن ها به زندگی می شود.

ابوالقاسم فلاح افزود: بخش بازتوانی قلبی دارای تجهيزات و پرسنل كافی است و مكاتبات لازم جهت پوشش بيمه ای خدمات باز توانی انجام شده است.

وی گفت: برای احداث بخش بازتوانی قلبی 2 میلیارد ریال و برای تجهیز آن یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس مرکز قلب مازندران با بیان اینکه فضای مرکز بازتوانی قلبی در حدود دو ماه آماده بهره برداری شد، افزود: این مرکز نخستین بخش بازتوانی قلبی در شمال کشور است وبا توجه به اینکه استان های شمالی فاقد بخش بازتوانی قلبی هستند و با راه اندازی این بخش سه استان شمالی هم می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.

فلاح با بیان اینکه جراحان قلب، متخصصين قلب و داخلی ميتوانند بيماران را به بخش بازتوانی ارجاع دهند، گفت: بخش بازتوانی قلبی آماده پذیرش بیماران بعد از عمل جراحی قلب باز، تعویض دریچه و سكته قلبی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.