سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

تخلف به دلیل عدم وجود زیرساخت ترافیکی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت:در شهرها و بویژه شهر کرمانشاه زیرساخت‌های لازم ترافیکی را نداریم و این امر موجب می‌شود تا مردم مجبور به انجام برخی تخلفات شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرهنگ محمد مرادی گفت: آمارهای ما نشان می‌دهد که در 80 درصد تصادفات عامل انسانی نقش دارد و این مسئله اهمیت ارتقا فرهنگ ترافیکی را مضاعف کرده است.

  وی با بیان اینکه علت عمده تصادفات نداشتن اطلاعات کافی از قوانین و مقررات  و نیز نداشتن فرهنگ ترافیکی است، گفت: به عنوان مثال پل عابر پیاده داریم اما کمتر کسی از روی آن عبور می‌کند و متاسفانه شاهد تصادفاتی در زیر پل‌های عابر هستیم که عابر کشته شده نیز جوان بوده و توانایی بالارفتن از پل را داشته است.
 
مرادی افزود: به طور مثال بیشتر پزشکان در پارکینگ شهرداری مستقر هستند و مردم ناگزیر به مراجعه به مرکز شهرند و این در حالی است که ما در این محدوده پارکینگ به میزان کافی نداریم و مردم مجبور می‌شوند کنار خیابان پارک کنند.
 
وی از همه رسانه‌ها خواست تا در کنار پلیس تلاش کنند تا علی رغم همه کمبود زیرساخت‌ها و امکانات با ارتقا فرهنگ ترافیکی بسیاری از مشکلات موجود را مرتفع کنند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.