سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیأت اسکواش

با حضور رئیس فدراسیون اسکواش کشور مجمع عمومی سالیانه هیأت اسکواش استان آذربایجان غربی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مجمع عمومی سالیانه هیأت اسکواش  استان با حضور رئیس و دبیر فدراسیون اسکواش در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار شد .

دکتر چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این جلسه گفت : هیأت اسکواش استان یکی از هیأت های خوب و در حال رشد می باشد که وجود زیر ساختهای خوب این ورزش در استان و مدیریت شایسته رئیس هیأت اسکواش استان و وجود نیروهای متخصص و تحصیل کرده در این هیأت از دلایل رشد و پیشرفت این ورزش در استان می باشد .

چمن گلی در ادامه گفت : ورزش اسکواش یکی از ورزش های جذاب و دیدی در دنیا می باشد و این خود دلیل بر آن است که در تلاشیم با هماهنگی صورت گرفته با هیأت و شهرداری ارومیه در آینده کورتهایی در سطح پارکهای شهرستان ارومیه اجرا کنیم و این ورزش را در بین مردم همگانی کنیم .

چمن گلی افزود : ما آمادگی برگزاری مسابقات آسیایی و بین المللی را در ارومیه داریم و به فدراسیون اعلام کردیم و می کنبم که استان آذربایجان غربی ظرفیت برگزاری این گونه مسابقات دارد و خود برگزاری مسابقات بین المللی برابر است با 4 ماه تمرین مداوم برای بازیکنان که این گونه مسابقات آمادگی لازم را برای ورزشکارن فراهم می کند .

در ادامه جلسه دکتر سلیمانی با ابراز خرسندی از بودن در شهر ارومیه گفت : ارومیه و استان آذربایجان غربی یکی از قطب های ورزش کشور می باشد که من خوشحالم مدیریت این استان در دست مردی از جنس ورزش می باشد و درد آشنای ورزش است .

سلیمانی افزود : فدراسیون اسکواش کشورعلارقم بودجه پایین نسبت به فدراسیون های دیگر در سالهای اخیر پیشرفت خوبی داشته و ما این را مدیون مدیریت های خوبی است که در سطح استانها برای هیأت ها انتخاب شده اند .

سلیمانی ادامه داد : هیأت اسکواش استان آذربایجان غربی یکی از هیأت های موفق کشورمان می باشد و در سال 94 این هیأت رتبه خود را از رده هفتم به رده چهارم رساند و که تنها یک سال از عمر سالن استاندارد اسکواش شهرستان ارومیه می گذرد، در حالی که استانهای هستند 15 سال است سالن دارند ولی پیشرفتی نداشته اند و این نشان از استعداد بالای این استان برای این ورزش می باشد و در سایه مدیرت عالی دکتر چمن گلی و دکتر فرضعلی پور این پیشرفت چندبرابر شده است .

هر کشور در سال می تواند یک بار نشنال کلوز برگزار کند که استان آذربایجان غربی و شهرستان زیبای ارومیه توانست این میزبانی را برای خود رقم بزند و در صورتی که 2 کورت دیگر در کنار 3 کورت حال حاضر ارومیه زده شود ارومیه می تواند میزبان مسابقات بین المللی و آسیایی حتی جهانی باشد .

در ابتدای جلسه دکتر فرضعلی پور رئیس هیأت اسکواش استان گزارش عملکردی از وضعیت موجود هیأت ارائه کرد .

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.