سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

برگزاری طرح آموزش متمرکز توانمند سازی سمن های استان

برای 220 نفر از مدیران سازمان های مردم نهاد خراسان رضوی دوره های آموزشی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی خراسان رضوی از برگزاری آموزش متمرکز سازمان های مردم نهاد استان از 16 تا 18 مرداد خبر داد.
سید کمال الدین حسینی با اعلام این خبر افزود 220 نفر از جمله کارشناسان فرمانداری ها، نمایندگان دستگاه های تخصصی و مدیران سازمان های مردم نهاد استان که پیش از این استانداری یا دیگر مراجع صدور مجوز موفق به اخذ مجوز شده اند در قالب این طرح طی سه روز در این دور آموزشی شرکت می نمایند.

وی کمک برای رسیدن به نقطه مطلوب و بازدهی بالای سمن ها در راستای اهداف ذاتی آن ها را از جمله اهداف اصلی برگزاری این دوره بر شمرد.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی خراسان رضوی گفت: سر فصل های اصول حرفه ای و مدیریت در تشکل های اجتماعی، آشنایی با قوانین و مقررات سمن ها، تشکل های اجتماعی و آمایش فرهنگی اجتماعی استان، رایزنی و ترویج اصول حمایتگری در تشکل های اجتماعی و مجموعه قوانین و مقرارت لازم برای کارشناسان فرمانداری ها، برای این دوره پیش بینی شده است.

گفتنی است؛ لازم به ذکر است این دوره سه روز از تاریخ 16 تا 18 مرداد توسط دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی و با نظارت وزارت کشور در شهر مقدس مشهد برگزار می شود.

انتهای پیام//


برچسب ها: برگزاری ، آموزش ، متمرکز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.