سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف۱۰هزار لیتر سوخت قاچاق

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل که به‌طور غیرقانونی از زاهدان درحال انتقال به طرف مرز بود، در اطراف شهر کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سید مرتضی مدنی‌فدکی افزود: براساس اقدامات به‌عمل آمده توسط ماموران پلیس آگاهی مدیریت مبارزه با قاچاق کالا زاهدان از سه دستگاه خودروی وانت زامیاد مقدار10 هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل که به طور غیرقانونی از زاهدان درحال انتقال به طرف مرز بود در اطراف شهر کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: پس از انجام اقدامات اولیه و جری تشریفات قانونی پرونده جهت رسیدگی به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

وی افزود: در همین راستا با ارجاع پرونده به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز اداره کل بررسی و رسیدگی به پرونده آغاز شد که با تحقیقات انجام شده و استعلامات صورت گرفته سوخت‌های مکشوفه قاچاق و فاقد مدارک لازم جهت خروج از کشور بودند و قاچاق آنها محرز شد.

مدنی‌فدکی تصریح کرد: پس از اخذ دفاعیات متهم، تخلف محرز تشخیص و متخلفین علاوه بر ضبط سوختهای مکشوفه به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 110 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.